Veelgestelde vragen

Vanuit Mettom ontvang je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het Mettom Voordeelplatform.

Het Mettom Voordeelplatform is voor Mettom medewerkers onbeperkt te gebruiken tot en met 31-12-2023.

De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform. Alleen medewerkers van Mettom kunnen de tickets via het Mettom Voordeelplatform bestellen.

Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van het Mettom Voordeelplatform.

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA, MasterCard en Maestro).

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van het Mettom Voordeelplatform.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.


Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring van het Mettom Voordeelplatform.

Nee, dit is niet mogelijk, de bestelling zal online betaald moeten worden via het platform, indien nodig kunt met de ontvangen digitale vouchers naar de aanbieder.


Je bestelling wordt verzonden naar het afleveradres dat je op het bestelformulier hebt ingevuld, de levering zal plaatsvinden 3-5 werkdagen na bestelling. Wanneer je verschillende producten bestelt die op verschillende adressen moeten worden afgeleverd, dien je voor ieder afleveradres een apart bestelformulier in te dienen. Leverings- en verzenddata die door ons worden verstrekt, zijn slechts schattingen en wij zijn niet aansprakelijk voor enig mogelijk verlies, schade of kosten als niet volgens de aangegeven leverings- en verzenddata kan worden geleverd.


Stuur een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies. Uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. Zodra het artikel retour is gekomen zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op