Hoe werkt het?

Zoek een uitje/deal
Klik op ‘Mettom Voordeelplatform’ in de menubalk, scroll naar beneden en selecteer welke deal je wilt bekijken. Of kies een categorie. Het volledige aanbod is voorzien van een prijs voor 1 persoon (evt. inclusief boekingskosten), zodat je direct weet wat er betaald moet worden.

Meer informatie
Heb je een deal gevonden, maar wil je toch iets meer informatie? Het volledige aanbod is voorzien van ‘Info & bestel’ -buttons zodat je rustig kunt lezen wat de inhoud van de deal is. Ben je na het lezen nog steeds enthousiast, dan kan je direct verder met het bestellen van tickets of het product.

Bestellen
Het bestellen van de deal kost slechts enkele minuten. Selecteer de deal, scroll naar beneden en vul bij ‘Aantal’ het aantal in en druk op de ‘Bestellen’ button.

Winkelwagen
In de winkelwagen zie je een overzicht van de bestelling. Controleer de bestelling en ga verder met het invoeren van jouw gegevens.

Betalen
De laatste stap is het betalen van je bestelling. Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. De E-tickets worden binnen 15 minuten per e-mail verstuurd of uiterlijk een week voor de gereserveerde datum indien dit om een concert of een evenement gaat. Producten ontvang je 3-5 werkdagen na je bestelling.

Vragen/retour instructies
Voor overige vragen en retour instructies verwijzen wij je naar de ‘Veelgestelde vragen’ of kan je contact opnemen met onze helpdesk. De helpdesk is bereikbaar op het nummer +31 (0)10-2043075 (standaardtarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur met uitzondering van officiële feestdagen) of per email: promotions@touchincentive.com.